петак, 10. август 2018.

GLAMOUR FASHION FOR BARBIE & BRATZ DOLLS / GLAMUROZNA MODA ZA BARBIKE I BRACIKE



Hello everybody!
I will be short - I've made some original fashion creations for (almost) everybody's favorite dolls Barbie and Bratz...and so I hope that you will like them and enjoy in all this short videos :)  Have fun as I had it, while I was sewing them!  Love, NatashaJ

***********************  

Ćao svima!
Biću kratka - napravila sam neke originalne modne kreacije za (skoro) svima najomiljenije lutke Barbiku i Braciku...i nadam se da će vam se svideti i da ćete uživati u svim ovim video-izdanjima :) Zabavite se baš kao što sam se i ja zabavljala, dok sam ih šila! Voli vas NatashaJ 





   Up: One of my You Tube videos (this one is No 10) with fashion for dolls.

   Gore: Jedan od mojih You Tube videa (ovaj je broj 10) sa modom za lutke. 




        Ostala videa sa modom za lutke možete pratiti na mom You Tube kanalu Painter NatashaJ.     






Нема коментара:

Постави коментар