петак, 2. март 2012.

PINKIJEV TV VODIČ 1


ĆAO SVIMA, JA SAM ZEKA PINKI, A OVO JE MOJ
KRATKI VODIČ KROZ TV-PROGRAM....
Na kanalima Javnog servisa možete pogledati
neke od mnogih najgledanijih DOMAĆIH SERIJA, a neke od njih nisu reprizirane više od tri-četiri puta, tako da ih toplo preporučujem....ono što meni baš nije mnogo jasno, jeste to - kako deset serija istovremeno SVE mogu biti serije rekordne gledanosti....?!
Dobro, ja sam jedan ne baš mnogo pametan zeka....
valjda ne kapiram kako treba.
Za one koji imaju mnoooooogo slobodnog vremena
i vole da gledaju mnoooogo lepih, šarenih kostima i
neobične običaje, tu su INDIJSKE SERIJE kojih ima na nekoliko kanala......Kažu da neke od njih imaju više od 800 snimljenih epizoda, tako da ćete se siti nagledati raznih situacija i glumaca, a kako su ih često menjali za vreme snimanja, njihova lica vam neće ni stići dosaditi ....ukoliko doživite kraj serije.

Pitale su me neke komšinice da li gledam TURSKE SERIJE, ali sam im ja lepo odbrusio - MA, JOK, BATALIM JA TE MARIFETLUKE!!! Više volim da kod komšije u avliji mezim ćevape i pijem jogurt, dok nam njegova žena mesi burek i pravi baklave koje ćemo posle ćevapa jesti uz kafu i ratluk.
Komšija me zvao i da mi pokaže kako je uredio baštu i posadio zumbule, tako da je pravi merak da tu sedimo na sećiji i pijemo kafu dok sve to miriše.





U emisiji SVE ZA LJUBAV možete videti da
za pravu ljubav nema prepreka ni u kilometraži, ni
vremenskih, ni predrasuda.....sa časnim izuzecima.
       
U SPORTSKOM PROGRAMU nam najviše
radosti donosi Novak i teniseri, ali tu su i drugi
naši sjajni sportisti - odbojkaši, vaterpolisti, košarkaši, fudbaleri (PARDON, greška!)....
Poslednja Noletova pobeda, u pokušaju mnogobrojnih fanova da se apliciraju na Fejsbuk i izazivanju kolapsa istog, je verovatno nešto što mnoge od poznatih faca priželjkuju, a nikada im se
neće desiti....
Ja u međuvremenu koristim gužvu, pa u fensi opremi  igram tenis u kraju i muvam neke zgodne zečice ; )


U emisiji BIOGRAFIJE možete saznati mnogo zanimljivih detalja iz života slavnih ličnosti - slikara, pisaca, kompozitora, državnika, naučnika....Ipak, ko zna šta bi nam i oni sami mogli reći da su još živi, jer pitanje je da li je sve rečeno suva istina....ni Betoven, ni Pikaso, ni Čajkovski, a ni Marija Kalas nisu tu da se brane, pa ostaje na nama da verujemo ili ne ko je s kim bio u švaleraciji, da li je bio gej ili ne, da li je bio gluv ili se pravio da ne bi morao da priča sa glupljima od sebe....
Za ljubitelje mode, snobizma i šopinga, tu je emisija ŠOPINGHOLIČARKA......Zabavna i poučna emisija, koja naše devojke i devojčice uči da na krpice i šoping dnevno troše trideset ili pedeset hiljada dinara, u vreme kada je to prosečna mesečna plata onih koji imaju sreću da imaju posao i kojima se plata i isplaćuje....Za ovu cifru, svugde južnije od Beograda možete (a i morate) živeti i po nekoliko meseci.....
Ovo volim, filmske klasike! Jedna od mojih najomiljenijih glumica u još omiljenijem filmu DORUČAK KOD TIFANIJA. Kod nas se neko vreme daje i istoimena predstava, ali Odri je jedna i jedina, pa nešto i nisam žurio da pogledam kako ovo delo izgleda na daskama koje život znače.
Svima koji gledaju ŠOPINGHOLIČARKE bih ga preporučio, tek da se uvere da stil nije pitanje velikih para, nego dobrog ukusa i onoga koji odeću nosi, ali dobro......to je sad tema za neki drugi put.

P.S. Šteta što joj kućni ljubimac nije bio neki zeka, možda bih dobio glavnu ulogu....Ostaje mi da se nadam nekom rimejku u kome bi to bilo moguće, a ko bi igrao umesto neponovljive Odri...eeeeeee, to je već problem.

2 коментара: