недеља, 5. август 2012.

PINKIJEV PSIHOSEKSI HOROSKOP (drugi deo)

 VAGA – One su tako fiiine, galantne, lepo vaspitane....toliko lepo da im je veoma teško da bilo kome kažu „NE“ ako ih pita za ovo ili ono, pa se i same zbune kad shvate da su se upetljale u nekoliko „kombinacija“ odjednom, a sve iz te silne ljubaznosti ....a kako i da bilo koga odbiju kad su, tako leeepe, uglavnom i strašno narcisoidne (kako me samo svi gleeeedaju)?! Ipak, prefinjene su i istančanog ukusa, ali i veoma neodlučne pa im se neretko desi da im prava ljubav isklizne iz ruku i/ili da iz istog razloga provedu godine sa pogrešnom osobom jer nemaju petlju da raskinu.....


 ŠKORPIJA – izvana deluju dosta rezervisano, ali to je samo varka....u njima se komeša sve i svašta, a najviše razmišljanja u vezi seksa. Jednom sam upoznao neku Zekanu u znaku Škorpije; najpre sam mislio da ću iskakiti svu onu šargarepicu koju sam jeo pre našeg sudara kad me onako pogledala, a onda me hipnotičkim glasom nagovarala da pustim da mi stavi lisice i nekakvu čarapu na glavu, htela da istetovira zeku na dupetu....ma, pobeg’o sam glavom bez obzira, perverznjakuša dugouhaa!!!
 STRELAC – Taaj puca gde stigne, a najčešće na tuđe žene, tuđe muškarce ili šta ga već tuđe zainteresuje, jer je po prirodi pravi lelemud; za njega je i Blizanac po tom pitanju mala beba.....Zaljubljuje se pet-šest puta nedeljno (tako barem misli), a kada ga ipak uhvati za ozbiljno,u trci za dotičnom (ili dotičnim) će s lakoćom promeniti i državu i kontinent. Redovno ima više od jednog braka u životu, jer malo kome normalnom takvo promiskuitetno i nepouzdano ponašanje može uliti poverenje u braku...a ionako nikada nije kod kuće kad vam treba!
 JARAC – I oni se pretvaraju da su hladniji nego što jesu, ali iz drugih pobuda – vole da je sve pod njihovom kontrolom, pa tako i emocije.....a ja sam baš uradio nešto da ga iznerviram i popeo mu se na vrh rogova,hehehee! Džaba se ritao, ja se primio k’o čičak i ne puštam...ali bih vam ipak preporučio da izbegavate nerviranje Jarčeva, nisu tako interesantni kad su besni kao, na primer, Škorpije, Lavovi ili Ovnovi....Inače, ekstremno ljubomorni, jer njima i partner služi, na neki način, kao statusni simbol, pa kome je do šale sa tako nečim i besnim Jarcem?
 VODOLIJA – Simpatična i druželjubiva, njoj je ceo kosmos interesantan, od vas i vaših prijatelja do konobara koji vam upravo donosi piće ili goluba koji vas umal’ nije uneredio po omiljenom delu garderobe! Kako često meša prijateljstvo i ljubav, dešava se i da – svesno ili nesvesno – ostavlja utisak da zapišava teritoriju koja i nije njena....U vezi smo...u stvari smo drugari....a možda bi mogli i da se smuvamo.....jednom smo se smuvali, ništa ozbiljno......?!! Maštovite su pa su zanimljivi ljubavnici, ali kako ne vole rutinu i kolotečinu, izmisliće i najneverovatnije razloge da izbegnu brak i obaveze.
RIBE – Komplikovano....senzualne, maštovite, ali i mazohisti, stalno menjaju mišljenje oko bilo čega pa nikad ne znate šta vas čeka kad se danas posle posla vratite kući i zateknete .....mister Hajda? Kažu da su prilagodljive u krevetu, ali ja bih pre rekao da, u stvari, čak ni na tu temu nemaju definisan stav pa plutaju u svim stilovima i afinitetima, od vladara do potčinjenog.......Uža specijalnost – pravljenje scena jer to izaziva prozivke i/ili suze, a to vole....mene napale čak i ove u akvarijumu, a sve sam mislio da su leeeeeeepe, šarene.....kad ono, pirane.

Sve vas voli astrolog - amater Pinki = : )

Нема коментара:

Постави коментар