четвртак, 5. јул 2012.

PINKIJEV TV VODIČ 2

 Ćao, prijatelji, evo mene opet među vama da vam pomognem da se snađete u TV programu...Naravno, ne očekujem da ćete prihvatiti moje komentare zdravo za gotovo, ipak sam ja jedan maaali zeko, ali nekako mogu nanjušiti na ovu moju njuškicu da vas moje mišljenje ipak interesuje...

Eto, uz nešto manje ili više halabuke prođoše dva značajna evropska događaja – pogađate da mislim na Evropsko prvenstvo u fudbalu i Eurosong (ESC)! Na Evropsko prvenstvo u fudbalu nismo išli pa mi iz tog razloga i nije bilo preterano interesantno. ESC mi, naprotiv, uvek privuče pažnju – svake godine pomislim da sam konačno čuo sve glupe melodije koje su ikad izmišljene i video sve najgore stajlinge koji postoje, ali me takmičari iz nekih zemalja uvek nanovo iznenade!!! Moji favoriti su, iskreno, bile bakutanerke iz Rusije, ali kako su se na bini mnogo muvale oko rerne, ja sam držao distancu da im ne bi palo na pamet da spreme i zečetinu...kažu da dobro ide uz votku i pogaču.


 Završio je i ovaj famozni Survajver....nisam pobedio jer nešto nisam bio interesantan onim starletama (pre polaska sam se zakleo mojoj Zekici da neću švrljati), a nije mi bilo lako ni da se izborim sa svim tim izgladnelim cicama kada su videle koliki sam batak dobio preko veze jer mi je jedan rođak tamo na snimanju radio kao stilista.




Kad sam se vratio kući, još gore....upalim TV da vidim DOMAĆE VESTI, a ono sve isto kao i kada sam otputovao pre mesec dana....Iste face, iste priče. Kosovo je, kako kažu na vestima, i dalje naše....Ja poverovao pa krenuo tamo u šoping, tek da kupim nešto Zekici i meni od garderobe, ali im je izbor bio jako ograničen pa sam pazario šta ima, šta ću....






Kako sam primetio, ni VESTI IZ ZEMLJE nisu bolje....zbog paklene vrućine trpe i poljoprivrednici i usevi, mada je ovakvo vreme veoma pogodovalo dobrom rodu pšenice...Seljaci pričaju da su zadovoljni jer su im otkupne cene za proizvode super i da za njih „nema zime“ (mislim, za seljake). 

 Tu su i naše neeeeeeeezaobilazne pevalj....pardon, estradne umetnice. Ima ih toliko da ne mogu da im popamtim ni lica, a kamoli imena. Evo i fotke jedne od njih – kako je ispričala nekom novinaru, u žurbi je na snimanje spota krenula bez gaćica. Bez obzira što je plavuša, setila se koliko su kamermani pokvareni i da stalno slikaju pevačicama gaćice pa se dosetila da nedostatak svojih prekrije tako što će sesti na mikrofon....svaka čast, pametno, ja se toga nikada ne bih setio!!!
Eeee, a onda prebacih da pogledam šta ima od stranog serijskog programa....Na nekoliko kanala sam nabasao na SERIJE O  FORENZIČARIMA...
Zanimljiv posao, mada ne baš i prijatan! Sreća da prasetina u Srbiji još uvek nije zakonom zaštićena kao neke druge životinje, inače bi jedan prosečan srpski forenZEK, naročito za vreme praznika i slava, imao posla preko njuškiceeeeeee.....istina, dve trećine nacije bi moralo biti pohapšeno, ali bi se zato upraznilo mnogo novih radnih mesta pa bi bilo moguće rešiti veliki problem nezaposlenosti.



Na kraju naleteh na megapopularnu tursku seriju EZEL...Kažu, snimljena je po motivima romana nekog Dimče, „Grof MojNe Kriza“ ili tako nekako...Nije loša, lepi glumci, a i taj Istanbul mi se čini sređen grad iako ima šest puta više stanovnika od Beograda - kako li im to uspeva?!! Priča je o tome kako se on sveti najboljim drugarima i bivšoj devojčici jer su ga namagarčili.....Da je u školi bio pažljiviji na časovima nemačkog, onda bi znao i da EZEL na tom jeziku znači „magarac“ pa mu se sve to možda i ne bi desilo! Ja sam to naučio na vreme, a kako imam duge uši, oprezan sam sa mojom Zekicom, za svaki slučaj.



Do skorog viđenja, voli vas Pinki = : )


Нема коментара:

Постави коментар